موسسه ویدئویی سینمایی آراب کارمانیا

برگزاری مجالس جشن

اشتراک گذاری در:

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook

نور پردازی

فیلم برداری

عکس

صدا برداری

ساخت فیلم

دکور

جهت دریافت خدمات از آراب کارمانیا لطفا کلیک نمایید و فرم را تکمیل نمایید

زمانی که میخواهیم برای یک کودک جشن تولد برگزار کنیم، تم های رنگی، انواع و اقسام خوراکی ها، موزیک ، بازی ها و مواردی از این قبیل برای استفاده وجود دارند اما زمانی که برای یک بزرگسال می خواهیم جشن تولد برگزار کنیم، متاسفانه خیلی از این موارد دیگر قابل استفاده نخواهند بود و شاید فقط بتوان یک کیک تولد همراه با خوراکی هایی متفاوت استفاده نمود و برخی مواقع نیز برگزاری جشن تولد بزرگسالان مقداری کسل کننده خواهد بود. البته این برای همه ی افراد یکسان نیست و برخی افراد بزرگسال دلی شاد و کودکانه دارند و بنابراین جشن تولد نیز خیلی زیباتر و شادتر برگزار خواهد شد.

با این حال برای برگزاری جشن تولد بزرگسال ایده هایی آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه عزیزان ژوان قرار گیرد.

ایده های برگزاری جشن تولد بزرگسال :

– استفاده از تم های تولد بزرگسال
برای بزرگسالان نیز مانند کودکان میتوان تم های زیبا و جذابی بر اساس سلیقه آنها طراحی نمود. تیم تشریفات تولد ژوان آماده هرگونه مشاوره و طراحی در زمینه برگزاری تم های تولد بزرگسالان می باشد.

-استفاده از خاطرات دوران کودکی
یکی از ایده های جذابی که میتوان برای برگزاری جشن تولد بزرگسالان استفاده نمود، تهیه دسر ها و خوراکی های دوران کودکی می باشد. برای مثال می توان بستنی یخی یا آلاسکا های رنگی تهیه کرد و در جشن تولد از آنها استفاده نمود.

– استفاده از بادکنک های زیبا با فویل نقره ای و طلایی
یکی دیگر از ایده های تزیین جشن تولد، استفاده از بادکنک های با فویل نقره ای و طلایی می باشد که میتوان آنها را در بخش های مختلف خانه قرار داد. همچنین می توان بادکنک ها را با باد هلیوم پر کرده و جشنی به یاد ماندنی ایجاد کرد.

– تهیه خوراکی ها و نوشیدنی ها متفاوت
در جشن تولد بزرگسالان می توان خوراکی ها و نوشیدنی ها تک نفره جالب و متفاوتی سرو کرد که سلیقه ی همه ی مهمانان در بین آنها وجود داشته باشد. می توان از خوراکی های ترش، شیرین، شور ، ملس و … استفاده نمود.

راه های بیشتر و جذاب تری نیز برای برگزاری جشن تولد بزرگسالان وجود دارد که به مرور زمان تشریفات تولد ژوان آنها را در اختیار شما قرار خواهد داد

برگزاری مراسم های جشن تولد، یکی از خدمات تشریفات مجالس ژوان می باشد.
برگزاری جشن تولد های لوکس، بهترین تزیین ها، بهترین آرایش و سفره آرایی را از تشریفات ژوان بخواهید، همچنین می توانید در زیر، بهترین تصاویر از جشن تولد ها را می توانید مشاهده نمایید

مصداق حرفه ای بودن آراب کارمانیا همکاری با مجوعه های حرفه ای است

هیچ داده ای یافت نشد