موسسه ویدئویی سینمایی آراب کارمانیا

لوگوموشن

اشتراک گذاری در:

جهت دریافت خدمات از آراب کارمانیا لطفا کلیک نمایید و فرم را تکمیل نمایید

لوگو شناسه بصری هر برند محسوب می‌شود و نشان‌دهنده اهداف و محصولات شرکت است. یک لوگوی عالی می‌تواند به مخاطبان کمک کند بیشتر با برند ارتباط بگیرند.

حال تصور کنید به جای تصویری ثابت، لوگوی برند متحرک باشد و باعث شود مصرف‌کنندگان توجه بیشتری به آن داشته باشند. لوگو موشن (یا لوگوی متحرک)، به سادگی تصویر لوگوی برند را می‌گیرد و با اضافه کردن موشن گرافیک یا انیمیشن به طرح، آن را تعاملی‌تر می‌کند.

البته این لوگو تنها برای شرکت‌ها نیست و تولیدکنندگان محتوا و افرادی که برند شخصی دارند نیز از آن استفاده می‌کنند. احتمالاً در ویدئوهای یوتیوبر محبوبتان قسمت انیمیشنی نیز وجود دارد که در زمانی بسیار کوتاه اطلاعاتی درباره کانال وی به کاربر نشان می‌دهد؛ این هم نیز نمونه‌ای از لوگو موشن یا لوگو اینترو است.

مصداق حرفه ای بودن آراب کارمانیا همکاری با مجوعه های حرفه ای است

پست لوگو موشن غذای رقیه خاتون

این موشن گرافی ریلز اینستاگرام بر اساس سلیقه مشتری و رنگهای سازمانی خودشان انتخاب شده است .